1

有冇澳友,問個問題。(或者港友都得)

想問下有冇用中國電信澳門嘅澳友,用呢張卡嘅一卡兩號喺大陸衝浪會唔會畀晶哥监视住呢?或者有冇港友用喺大陸用中國移動hk嘅兩地服務畀差佬監視住過?

要评论请先登录注册

2
人力物力财力
更多...
评论
21-12-11
-8
看不懂滚
更多...
评论
21-12-11
2
不知道,你可以试试,反正国安法通过了。被抓的人回答不了你的问题,没被抓的人觉得没有这回事
更多...
评论
21-12-11
4
你用支那電信重要上大陸,你話晶哥知唔知
更多...
评论
21-12-11
3
用其他台唔得???
更多...
评论
21-12-11
1
没事的,亲自测试过
更多...
评论
21-12-11
1
因为有HTTPS,ISP只知道你在访问红迪,不知道你在冲浪。
更多...
评论
21-12-11