有冇澳友,問個問題。(或者港友都得)
想問下有冇用中國電信澳門嘅澳友,用呢張卡嘅一卡兩號喺大陸衝浪會唔會畀晶哥监视住呢?或者有冇港友用喺大陸用中國移動hk嘅兩地服務畀差佬監視住過?
TuZhituzhjtuzhizhi 21-12-09
TuZhituzhjtuzhizhi 21-12-09